Het ontbijt was een groot succes. Heel wat mensen waren reeds vroeg in de weer om te genieten van ons heerlijk ontbijt. Bediend door onze mandatarissen konden we genieten van heerlijke verse croissants en koffiekoeken, een roereitje, knapperige Breydelspek en -lardons, verschillende soorten pistoles en broden, verse koffie en thee, yoghurtjes om van te smullen, allerlei soorten hartig beleg (Breydelham, kaas, ...), verschillende soorten zoet beleg (confituur, choco, speculoos, ...), en voor de liefhebbers was er zelfs granola ontbijtgranen en vers gesneden fruit!

Daarna volgde een zeer interessant gesprek met Sammy Mahdi en Bart Plasschaert, gemodereerd door onze voorzitter Lode Lancksweerdt. Lode stelde heel wat pittige vragen, waar we even pittige antwoorden op kregen van Bart en Sammy. Zo kwam onder andere het verkiezingsresultaat van mei aan bod, bespraken ze waar het fout zat en waar er nog ruimte is om ons als CD&V in de verf te zetten, en kwamen zelf de klimaatmarsen en de spijbelacties aan bod. We sloten af met een aantal grappige vragen, en leerden onder andere dat Bart en Sammy beide zwarte kousen droegen!

We kijken al uit naar volgend jaar! Meer foto's kun je hier vinden: ontbijt CD&V Oostende