Sterker Vlaanderen, sterker Oostende

Sterker Vlaanderen, sterker Oostende

Mensen worden pas echt gelukkig in een omgeving waar ze zich thuis voelen. Daarom zet CD&V in op sterke lokale projecten, ook in Oostende.

De bevolking is de afgelopen jaren stevig gegroeid. De kaap van 70.000 Oostendenaars is in zicht. Deze groei vraagt een uitbreiding van bepaalde diensten. Deze uitbreiding kon pas echt slagen dankzij een goede samenwerking tussen de stad en de Vlaamse, federale overheid en ja, zelfs het Europese niveau.

In Oostende denken we onder andere aan de verfraaiing van de stationsbuurt, de zorg voor tewerkstelling en leefbaarheid, de uitbouw van een sterk cultuurcentrum, blijvende aandacht voor landbouw en natuur, de verfraaiing van de woonbuurten, ...

Zonder samenwerking met de hogere overheden zou onze stad er niet zo fraai uitzien! Net daarom is het van belang om te kiezen voor lokale beleidsmakers met sterke netwerken in Brussel.

Op 25 mei vragen we dan ook uw stem om onze inspanningen voor Oostende en haar deelgemeenten verder te zetten. Een stem voor CD&V maakt het verschil in uw buurt!

CD&V-parlementslid Johan Verstreken trok, stevig geworteld in Oostende, wekelijks naar Brussel om de Oostendse belangen te verdedigen. Schepen Krista Claeys en Hilde Veulemans doen dag in, dag uit hetzelfde. De CD&V-ploeg denkt op 25 mei ook aan de toekomst & schuift een sterke ploeg naar voor met nieuwe talenten: Directeur welzijn bij CM, An Casteleyn en toekomstig OCMW-raadslid Frank Jongbloet.

Wij rekenen op uw steun en  stem!

U mag deze nieuwsbrief natuurlijk gerust doorsturen naar anderen.

CD&V Oostende

Lees meer ›

Zondag verzamelen we vanaf 17u30 in het Fabriekspand, Veldstraat 59 in Roeselare.
We volgen er de verkiezingsuitzendingen op grote schermen, via pc, ...

Sfeer, drank en eten zijn voorzien.
Iedereen welkom!

Nieuwsbriefverantwoordelijke: Johan Demuyt