{Iedereen inbegrepen}
27/09/2012

Kandidatenfolder bij u in de brievenbus!

Onze kandidatenfolder tussen de post in uw brievenbus gevonden? 41 mensen die het waard zijn uw steun te krijgen. Blader en ontdek de verscheidenheid, de motivatie, het enthousiasme, ...

Krista Claeys aan het woord:

Beste Oostendenaar,
Op 14 oktober kiezen we een nieuwe gemeente- en provincieraad.
Als lijsttrekker voor CD&V is het voor mij een groot genoegen u hierbij onze kandidaten te mogen voorstellen.
Het zijn stuk voor stuk waardevolle en inspirerende mensen die uw stem zeker verdienen.
Bij de opmaak van de lijst hebben wij gezorgd voor een weerspiegeling van de Oostendse bevolking: mannen en vrouwen, jong en minder jong, vertegenwoordigers van alle Oostendse wijken, aangespoelde en geboren Oostendenaars, ...
CD&V is er immers om uw belangen en standpunten te verdedigen.
Daarom ook gaan wij met de slogan {iedereen inbegrepen} naar de verkiezingen.
Dit zijn voor ons geen holle woorden, maar ze geven perfect weer waar wij voor staan: een partij die mensen laat voorgaan op projecten!
CD&V Oostende gaat voor een warme, leefbare en veilige samenleving die kan Versterken, Verbinden, Verzorgen, Vooruitzien.
Dit zal ook blijken uit ons programma dat wij u de komende weken zullen bezorgen.
Uw CD&V-lijsttrekker,
Krista CLAEYS

Lees meer ›

CD&V in het straatbeeld

CD&V Oostende heeft gepoogd een duidelijke en eenvormige campagne te brengen in het straatbeeld. Geen cacofonie van verschillende borden maar een {iedereen inbegrepen}campagne.

Op de grote affiches springen we in het oog door 6 mensen te profileren als de steunpilaren van onze partij. Daarnaast hebben we op de borden plaats om 4 andere kandidaten mee te nemen in het straatbeeld. Zo staan er 40 borden verspreid over het Oostendse grondgebied.

De gemeenteborden werden beplakt met de volledige lijst aangevuld met de affiches van lijsttrekker Krista Claeys en de kandidaten uit de wijk.

Er zijn natuurlijk ook de persoonlijke acties van onze kandidaten. Ontdek de affiches van Krista Claeys, Hilde Veulemans samen met Pieter Lootens of de collage van Johan Demuyt, de camionette van Fatima Verstraete-Ftita of de verschillende aanhangwagens. Ook de fietsenactie van Bart Plasschaert springt in het oog. De vensteraffiches en duidelijke fluo-banners hebben ondertussen ook hun weg gevonden. Heel wat kandidaten worden ondersteund door de bewoners door een affiche of fluo-banner uit te hangen.

Binnenkort brengen we op de site, bij "in beeld",een fotoreportage van de kandidaten in het straatbeeld.

U kan natuurlijk ook nog helpen. Ziet u ergens een onverzorgde of losgekomen affiche, een scheefgetrokken bord, ... wil dit dan melden aan één van onze kandidaten of op het secretariaat. Wilt u een affiche of bordje van een kandidaat uithangen: er zijn nog affiches beschikbaar bij de kandidaten of op het secretariaat.

Het CD&V programma

Al een tijdje ontdek je op de site een algemeen programma van onze partij.
Ons programma verschijnt in de eerste week van oktober op de website alsook in de pers en op folder.

U mag aangaande ons programma binnenkort ook een nieuwsbrief verwachten.

Lees binnenkort meer op:  www.oostende.cdenv.be